090601

Första juni idag, nu kan jag börja säga att det är sommar.
Sitter på bussen påväg hem från Mönsterås nu, ska tillbaka till Norrköping och på onsdag så väntar en tenta på mig. Ska bli skönt att ha den överstökad och kunna få njuta av ledighet utan plugg i bakhuvudet.

Har haft några väldigt fina dagar med T, sedan i torsdags närmare bestämt. Var ute och gick i skogen i torsdags, fredagen ägnade jag åt plugg och sedan grillade vi hemma hos T. Lördagen var det Kalmar som var målet för dagen, mysiga timmar i solen med bra människor och god dricka. Somnade på soffan och tog oss upp vid åtta igår. Då gick vi till Maxi för att köpa frukost, satte oss ute och matade småfåglarna. Jag saknar allt det där redan och varje gång jag åker hem så inser jag hur mycket jag saknar att ha skogen och naturen så nära. Hoppas det inte dröjer så länge tills nästa gång.

Bilder kommer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0