harem



Klockan går sakta, för sakta. Jag borde plugga men det fastar inte varpå jag gav upp. Jag vill ut och springa men kan inte, på grund av mina stackars trasiga fötter.
Mönster till stora haremsbyxor är beställt och nu ska jag bara finna en massa fint tyg och en bra symaskin så att jag kan ge mig själv lite utökning i garderoben. Min symaskin befinner sig ju tyvärr 20mil bort för tillfället.
Jag har alltid tyckt illa om haremsbyxorna, men jag har insett att det bara är de där tajta sakerna som jag inte kan med. De är inte snygga om man inte har en helt perfekt kropp som är gjord för att bära ett par sådanna. Den större modellen, de pösiga byxorna, är däremot helt underbara och jag äger nu tre par. Förhoppningsvis så kommer mönstret hem snabbt och förhoppningsvis så lyckas jag hitta fint och billigt tyg så att jag kan få äga ännu fler.

Ni som sitter på tips på dunderkurer när det kommer till hårinpackningar får gärna dela med er. Mitt hår är fruktansvärt slitet och går av så fort man tittar på det. Jag borde gå till en frisör, men de kommer bara att vilja klippa av mig det och jag vill verkligen inte bli korthårig igen. Nu när det nästan har växt ut så pass mycket som det måste växa ut innan jag kan göra ngt vettigt med det.

Kommentarer
Postat av: Karin

Som sagt, ½ dl olivolja och en äggula (per "sats")gjorde iaf underverk för mitt hår.

2009-07-20 @ 17:11:11
URL: http://frontalkrock.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Mandelolja från apoteket! Jag brukar kleta in i hela håret och sova med en handduk på kudden. Tar en stund att tvätt ur dock, men håret blir som sammet!

och investera i ett bra schampo, det tjänar man på i längden.

2009-07-23 @ 13:08:14
URL: http://hallonsemla.devote.se/
Postat av: Malin

Jag är för snål för att köpa hårinpackning, så jag fick ett tips från min frisör på en billig som man gör själv, och jag tycker att den funkar asbra! Jag blandar bara en avokado med honung och lite olivolja, mixar ihop det och kladdar på det i "handdukstorrt" hår, har på det i några minuter och sköljer sedan ut det. Mitt hår blir iaf mycket glansigare och lättare att kamma ut av denna kladd-huskur! :D

2009-08-08 @ 12:38:58
URL: http://polaris1989.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0