poladroid?

Jag vill helst sitta på bibliotetket och försvinna bort i en bra bok hela dagen. Var och skaffade kort och lånade två böcker av Isabel Allende idag, så nu har jag något att göra om kvällarna och jag ska försöka att skriva lite om dem när jag har läst ut dem. Till att börja med så får det bli Andarnas hus och Inés min själs älskade.

Fick, som alla andra, igång Polaroid på datorn idag. Roligt program men lite tråkigt att man inte kan välja var man ska skära bilderna själv. http://www.poladroid.net/ här för er som vill testa, bara att ladda ner gratis och köra på.

Tore ska till jobbet nu så jag ska passa på att stjäla en puss och sedan ska jag göra mig en kopp te och ta en frukt innan jag sätter mig för att plugga en stund innan Karin kommer och hämtar mig för ett besök på djurkliniken med Meche.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0