yrväder

Dålig natt, gick som sagt igenom garderoben istället för att sova. Upp tidigt och iväg till skolan för en fruktansvärt luddig föreläsning. Filosofilärare är inte de bästa lärarna på att förklara saker, inte alls faktiskt.
Hem och en veva bort till badet och sedan gjorde jag mig iordning, lagade mat och tog tåget till Linköping en timme för tidigt. Efter en timmes väntan på stationen så kom Johanna skrattandes emot mig och vi tog oss till torget där det var uppsamling. Vidare mot CityBowl där det var dags för neonbowling. Inga bra resultat för min del men timmen var trevlig och ölen var god. Vi beslutade också att det är dags för att fixa ihop en tjejkväll snart och jag ser fram emot den oerhört mycket.
Nu har jag ätit kvälls/natt macka, sitter och dricker te och ska ladda mot sängen. Tvätt 7-12, gympa 8-8.45 och därefter sova och plugg som gäller imorgon.
Idag har inte mitt huvud fungerat alls, jag hänger inte med och jag kan inte ens se rätt tid på klockan, jag behöver verkligen få sova ut ordentligt.
Inatt kommer T hem så nu slipper jag sova ensam ett tag framöver. <3


Kvällens kärlek är en av de stora kärlekarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0