tips

Söndagsförmiddag och klockan är snart tio. T har gett sig av igen, denna gång för att vara borta tills på torsdag eller fredag. Känns oerhört ensamt och jag är verkligen helt värdelös på att vara utan honom, men det är inte så många dagar kvar nu och sedan blir han hemma i mer än en natt.
Igår såg vi till att få allt tvättat, tog och till gymet för lite styrketräning och sedan beställde vi pizza och tittade på handbollen.
Efter en lång dusch och när den sista tvätten var torr och vikt så satte vi oss för att kika på en film.
P.S. I Love You blev det. Kärlek när den är som vackrast. Det var en underbar film och den bjöd på både skratt och tårar. Se den!

Har precis ätit frukost och sitter nu och avnjuter en kopp Lyckliga stunder. Ett svart te som T köpte på Honey I'm Home i Jönköping åt mig, tillsammans med två andra sorters te. Ett friskt, gräddigt te som innehåller persika, grädde och apelsinblommor. Mycket len smak och mycket gott. Tack T.
Hemsidan är en av de mest välbesökta på min dator så att det var från just den affären han handlade var väl lite roligt.

Idag ska jag plugga och vid 16.00 är det PowerYoga som gäller för min del. Önska min stela kropp lycka till.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0