tidigt

I vanliga fall så brukar jag tycka bra om dessa tidiga morgnar. Tog mig upp vid sju för att slänga i första omgången tvätt, nu har det gått en timme och mina två sista omgångar ligger i maskinerna nu, halv nio så ska de in i tummlarna.
Men idag är ingen bra morgon tydligen, det var förbannat segt att ta sig ur sängen och även att jag redan har skickat in min presentation så känner jag mig inte nöjd. Skulle behövt sova några timmar till, gårdagens uteblivna träning märktes av när jag inte kundre somna utan bökade arslet av mig tills Johan blev tokig på mig.

Idag måste jag gå och handla kattmat, resterande dag lär ägnas åt träning och en sväng till stan. Tänkte kika in på myrorna och sedan kanske leta efter lite pyssel om jag skulle få för mig att börja med scrapbooking nu efter en tid av suktande. Men myrorna har störts prioritet, vi behöver lite lampor till hallen och lite smått och gått.


Jag och Johan mumsade ost och kex och tittade på Mirrors igårkväll under täcket. Sevärd film, älskvärd pojk.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch för tidiga tvättar, bra med mitt nya hus. Det finns bara en tvättid om dagen, så man har en hel dag på sig att tvätta :D

2009-01-06 @ 23:23:32
URL: http://queenpanda.blogg.se/
Postat av: antithesis

Amanda: Åh! Fan vilken lyx då! Fast är ni många som bor där eller? Eller har ni många maskiner och så? Annars får man ju kanske vänta i månader innan man får tvätta! :O

2009-01-06 @ 23:30:41
URL: http://antithesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0