sverige - sydkorea

Slutade 31-25, jag är nöjd. Skulle väl egentligen kunna och sitta gnälla ett bra tag över domarna, spelet i andra halvlek osv men jag tänker inte göra det då det känns lite onödigt, vi vann ju. Vad mer kan jag begära?
Har suttit och rapporterat hela matchen till T via sms, och skrikit åt tvn. Vi skulle behöva en större, man ser knappt siffrorna på denna.

Nu ska jag sätta mig och läsa ett tag till innan det är dags för att krypa till sängs. Imorgon ska jag hinna med att träna innan jag beger mig mot Linköping för att hitta till universitetet och rätt sal för upprop. Om jag hinner så ska jag ta mig till City Gross under dagen också, skulle behöva handla lite mat.
Det pirrar i magen över morgondagen, inte bara för att jag inte hittar över huvud taget utan också för att jag är nyfiken på vad det är för människor jag kommer att hamna i samma klass med under ett års tid.
Man kanske skulle ta sig ut i blåsten för att ta sig en snabb rök i ensamhet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0