skola igen

Glad tjej idag. Fick veta att jag är antagen till beteendevetenskap i Linköping, så nu kommer jag att sitta där i skolbänken i ett år. Ser fram emot det otroligt mycket och det ska bli kul att läsa något som intresserar mig och som har struktur på kursen, till skillnad från de två jag läser just nu.
Började lite smått på min uppsatts idag. Dvs att jag läst en massa om ämnet och då också fackliteratur på danska. Det höll på att driva mig till vansinne och hade det inte varit för att boken är intressant så hade jag nog eldat upp den.

Fick hem en av de två beställda böckerna om nyttiga drinkar, juicer och smoothies idag. Har bara bläddrat i den lite smått, men det verkar finnas mycket roligt att testa i den. Hoppas att den andra boken kommer imorgon.

Tittade på Top Gun, dreglade lite över Tom Cruise på sina yngre dagar och grät en liten skvätt när Goose dog. Inte överdrivet bra film egentligen, men det är något i den som fångar mig. Antagligen alla luftstrider och defenitivt volleybollen. Vill ha sommar och få chansen att spela lite detta år, har inte blivit något på ett bra tag nu, sist var väl i skolan och det är ju inte lika kul som att kasta sig i sanden direkt.

Nu sitter jag och väntar ut T medan han testar Quake Live Beta. Vi ska kolla på Elefantmannen innan vi kryper till sängs är tanken, och jag tänker göra mig en kopp te eller en smoothie till. Imorgon ska jag pallra mig till gymet igen, få lite mer plugg ur världen och kanske träffa flickorna för en fika på Broadway, om de är friska då vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0