saknad

Halv åtta står två små vilsna änglar på stationen och väntar på mig. Dessa två små änglar ska sedan tillbringa natten på vår soffa och jag är allt annat än ledsen. Jag har saknat dem, båda två faktiskt, men mest min syster.

Jag saknar alla eftermiddagar i solskenet på balkongen, med cigg, te och varandra. Allt mellan himmel och jord togs upp och det var mer skratt än tårar, som vanligt i hennes sällskap.
Jag saknar promenaderna i skogen, jag saknar våra lustiga påhitt med att åka inlines flera mil även att ingen av oss stått på ett par på minst ett år, jag saknar alla tekvällar på det mysigaste rummet och jag saknar henne.





I övrigt så vill jag bara tacka Linnea för alla bra tips på saker och ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0