renovering

Idag gav skolan rätt mycket, även att jag sista delen av föreläsningen hela tiden fick stötta mig på Johanna för att hon skulle återberätta vad som nyss sagts då jag var så fruktansvärt trött. Läpparna var blåa av köld och jag ville bara hem och lägga mig under täcket egentligen. Men två timmar flöt förbi och sedan ville flickorna ha kaffe med klägg. Jag följde med och tog en kopp te och fick en trevlig stund med lite prat om både skola och annat.
Ikväll skulle jag som bekant har varit på Sangriakväll, men jag sket i det då jag var så seg och verkligen inte på humör för att pendla, gå i kylan och dricka en massa vin.
Tog mig till gymmet och tränade med Jenny i nästan en och en halv timme. De håller dock på att renovera vilket gör att det inte finns en enda konditionsmaskin kvar så det fick bli lite cykling och sedan styrketräning. Vi lyckades nog träna i stort sett varenda muskelgrupp och självklart så glöme vi stretcha efter. Jag som aldrig satt min fot därnere är nu helt seg i hela kroppen och mina muskler bara darrar när jag spänner dem, kommer bli så skönt att vakna imorgon med träningsvärk of doom.
Mina tre musketörer och Johan har varit över en stund nu ikväll. Blev mest bara slappt häng och skratt, men jag hade trevligt.

Nu har de gått och därmed så har min värld rasat och fasaden föll platt till marken. Jag avskyr att vara utan dig och svartsjukt nog så blir jag tydligen ledsen när du har roligt utan mig. Jag borde nog skaffa mig en bra hobby som går att utöva även när gymet är stängt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0