poweryoga

Nu har jag testat på poweryoga och jag är helt fast. Jag blev fast redan innan passet börjat. Det var nedsläckt i lokalen, ljus tända och behaglig musik på i bakgrunden. Hela rummet spred lugn.
Jag vill köpa en massa böcker om det och börja utöva det hemma, jag vill ta fler gruppträningar och jag vill lära mig mycket mer.
Jag kommer defenitivt att gå på fler gruppträningar och när ekonomin tillåter så kommer jag säkert att också köpa mig eget material.
Hela min kropp känns behagligare och jag känner mig utvilad. Träningsvärken och värken i ryggen är borta för sekunden och jag är mest bara nöjd med tillvaron.

Nu ska jag ta mig en dusch, äta en massa frukt, göra en smoothie på banan, ananas och mango och därefter ska jag se om flickorna är sugna på en kopp te/kaffe/fika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0