nattbesök

Fredag idag, tack och lov. Jag behöver en helg för att sova ut tror jag. Är så fruktansvärt trött idag och att stiga upp idag det tilltalade mig inte det minsta. Men jag är uppe och klar, väntar på att klockan ska ticka framåt så att jag kan ta bussen till stationen och sedan bege mig mot skolan. Föreläsning 10-12 idag och sedan är det Sangriakväll vid 19.00 ikväll som jag tänkt att gå på.

T har varit hemma över natten, idag åker han till Göteborg, kommer hem imorgon och beger sig iväg på nytt igen på söndag. Det är skönt att han kommer hem lite hursom, om inte annat än bara för att få höra en annan röst än min egen i lägenheten.


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag får väl komma och göra lite omtalad fruktsallad :D

2009-01-23 @ 18:14:05
URL: http://queenpanda.blogg.se/
Postat av: linda

åh! det tycker jag verkligen! komsikomsi! :D

2009-01-23 @ 18:47:16
URL: http://antithesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0