hälsosam

Poweryogan gick fint och jag börjar nu komma in lite mer i det och har lite bättre förståelse för hur man ska göra och stå i de olika positionerna. Jag saknar dock den "vanliga träningen", ett pass på crosstrainern, springa lite och köra gärnet på steppmaskinen de sista minutrarna. Men på lördag är det nyinvigning av gymet, med nya motions- och styrketräningsmaskiner. Tills dess så får det vara gruppträning som gäller, imorgon är det flowin som står på kvällens schema.
Väl hemma efter dagens pass så gjorde jag iordning mörkt bröd med sallad, ost, groddar och gurka. En massa vatten att dricka och en kopp vitt te. <3

Nu ska jag göra mig en kopp te till och sätta mig att läsa till dess att jag ska krypa ner i sängen. Har lite kvar i pluggväg att läsa och sedan är det Isabel Allende som får avsluta min kväll.
Hoppas du har haft en givande och trevlig tisdag. Imorgon är det en ny dag och därmed nya tag som gäller, en dag närmare helgen är det också, så misströsta inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0