ensam

Idag åkte T ifrån mig och han ska vara borta i nästan två veckor nu. Har redan hunnit att bli uttråkad och börjat sakna honom, men det är nog bara till att bita ihop och hoppas på att det blir en rolig "nollning" de här veckorna.
Det är för övrigt tre år och ftyra månader idag. <3

Jag har gjort tacopaj, idag igen, på den sista soyablandningen samt varit på Lidl för att handla lite sallad, frukt och ananasjuice. Tänkte att jag skulle ha tagit mig ut till City Gross också men bussarna går så dumt så det får bli en annan dag i veckan.
Nu ska jag snart pallra mig bort för att träna ett tag, seda blir det nog jag och katterna med en bra bok och massa te ser det ut som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0