aktivitet och hälsa

Skolan idag bjöd nog allra mest på förvirring, men som vår lärare sa, poletten kommer att trilla ner så småningom. Vi skrapade lite på ytan om vad den första delkursen kommer att handla om och imorgon är det dags för den första riktiga genomgången.
Bytte lite nummer med några tjejer och vi ska försöka att ta oss i samlad trupp till flamman imorgon. Där bjuds det på jazzkväll med billig dricka och goda hamburgare tydligen. Får se om jag äter något, har väl mer eller mindre helt övergått till den vegetariska livsstilen nu. Mammas lasange är nog kanske det enda som egentligen skulle kunna hålla mig kvar på köttets sida, men jag tror att den skulle kunna bli minst lika god med qourn.

Ska ta mig en sväng till gymet för att köra ett hårdpass aerobics på crosstrainern tänkte jag. Man mår så fint efter ett sånt  pass plus att det är rätt mycket variation i det så man hinner aldrig riktigt få tråkigt, fast tråkigt har jag väl kanske aldrig tyckt att det är att träna i och för sig.


Blev antagen till en kurs till, utöver beteendevetenskapen och fick hem papper om den idag. Har inte riktigt hunnit sätta
mig in i den men jag är lite sugen på att läsa den också. Fysisk aktivitet och hälsa, 7,5 hp. En kvällskurs på kvartsfart vilket gör att det bara handlar om måndagskvällarna och den sträcker sig över en termin. Får kika närmare på den sedan, har tills på måndag på mig att bestämma om jag ska gå.

Nu ska jag pysa till gymet, sen är det jag och sista biten i boken som gäller ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0