Honey I'm Home

Skrivkramp, ont i nacke och rygg då jag suttit böjd över böckerna och allmänt seg i huvudet. Har i alla fall lyckats gå igenom dagens anteckningar, renskriva och fundera lite.

Nu ska jag njuta av en kopp Björngatan 13, ett grönt te som T köpte åt mig på Honey I'm home.
Innehåller hallon, björnbär och röda bär. De beskriver det själva som ett gott te med fyllig bärsmak, jag håller med. Det har samma smak som om det skulle varit ett svart te, grönt te har en tendens att bli lite klenare i smaken ibland. Men detta har bra framträdande smak och hallonbiten tilltalar mig extremt mycket. Som den hallonälskare jag är.
Går att beställa från hemsidan för 30kr/hg och frakten är ifrån 19kr.



I övrigt så gör hela sidan mig sugen på att ha en riktig pysseldag, göra små gulliga kort, tändsticksaskar och annat kul. Självklart med en god kopp te bredvid sig!
Eller så kanske man skulle köpa en kobratelefon? Fast jag vill ha en i klarrött dock. Men en studentkokbok eller en gullig miljöbok ska jag nog se till att införskaffa till mig själv eller till någon i present.
Hade jag haft barn nu, en pojke och en flicka så hade de två fått varsitt örngott i alla hjärtans dag present! En prins och en prinsessa.



Nu ska jag krypa till säng, upp tidigt imorgon igen. Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Terése

Vart såg jag en extremt snygg kobratelefon som är likadan som oroginalen fast fejk? har för mig de kostade 600. hhmmmm.. jo men det var på bluebox.se! länken: http://www.bluebox.se/search.asp?method=search

599 it is. :)

2009-02-15 @ 14:22:55
Postat av: linda

Åh! Tack, ska sukta efter den ett tag och se om jag får ihop pengar till den! ;)

2009-02-15 @ 17:49:25
URL: http://antithesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0