sjusovare och svansar

Min dygnsrytm är nu tillbaka i sina rätta spår. Gick och la mig vid elva igår och idag vaknade jag självmant några minuter innan sju. Tänkte att jag skulle vända på mig och sova en halvtimme till, men icke. Jag var utvilad och att somna om gick inte alls. Så jag tog mig upp och nu är jag precis hemkommen från en väl spenderad timme på gymmet. T, den sjusovaren, ligger forfarande nergrävd under täcket och vägrar komma fram.


dagens soluppgång

Anastacia är skogstokig och jagar sin svans som en liten kattunge, jag trodde att hon hade växt ifrån det vid det här laget!  Meche sitter bredvid och tittar med stora ögon på vad Stacia håller på med.
De där två kämpar stenhårt med att förstöra mina två växter, de enda jag fått tummen ur och köpt än så länge, så fort jag inte ser. Vilket går bra för dem, för båda två slokar och är söndertuggade. Den ena står längst uppe på tvhyllan, men det är inget som stör dem tydligen. Tuggar de inte på dem så river de istället ut jorden, jäkla kräk till katter vi har.
Tur att de är söta och fruktansvärt keliga båda två, annars hade de fått bo på taket sedan länge.

Jag ska läsa lite nu tänkte jag, sedan måste jag hoppa in i duschen och slita upp T ur sängen om vi ska komma iväg och handla mat under dagen.


lillmysfisen


dålig bild, mobilkamera.
hursom så är det Stacia som bökade in sig under mitt ben och skulle mysa när jag satt och läste.



Imorgon tänkte jag ta mig till gymmet på eftermiddagen/kvällen btw. Beror lite på när jag kommer från Linköping, men jag har föreläsning 10-12 och sen ska jag ha lite diskussion med flickorna innan jag tar pendeln hem. Någon som vill följa med mig för att träna i en timme?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Imorgon följer jag gärna med till gymmet en timma om du vill ha sällskap!

2009-02-10 @ 13:42:38
URL: http://livboj.blogg.se/
Postat av: linda

Det låter kanon! :D

Jag kan ringa dig under dagen när jag vet lite mer om när jag är hemma och sådär. Puss!

2009-02-10 @ 15:17:25
URL: http://antithesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0