trött måndag



Klockan var inte mycket efter sex när jag var tvungen att kliva upp. Tog mig motvilligt till skolan men jag blev inte långvarig, kunde inte hänga med alls då hela kroppen skrek efter sömn.
Så tre timmar senare var jag hemma igen, kollade på en film tillsammans med T och sedan somnade jag på soffan. Bestämde mig för att inte gå på kvällskursen och somnade om. När jag sedan vaknade på riktigt skulle T till jobbet och jag satte igång med att städa lite garderober.
Efter 75minuters konditionsträning på ett smockfullt gym så tog jag mig hem för en skön dusch och just nu sitter jag och dricker te och äter en massa frukt. Ska precis öppna boken "Lärande" och sätta mig och plugga ett tag.



Imorgon var det föreläsning 10-12 och sedan 13-16, men 13-16 är nu inställd så jag hinner hem och gå en sväng på bokrean innan jag ska ringa fina Jenny vid tre! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0