träning

Jag funderade en stund på att strunta i träningen helt, lägga mig på soffan under en filt och sova istället. Men icke, jag gick bort med tanken att det brukar alltid kännas bättre efter.
Nu har jag precis tryckt i mig en stor smålandsrulle, det var jag värd.
Spenderade 70 minuter på löpbandet, konditionen är tillbaka kan jag nu lugnt säga. Känns skönt att veta och det känns skönt i hela kroppen nu. Ska ta mig en lång dusch innan jag sätter mig med skolarbetet och en kopp te.

Ska också försöka bortse ifrån att det är final i Top Model idag. Har missat allt och jag är fruktansvärt ledsen/sur över att vi inte har trean, faktiskt.



Tack Sir William Cubitt för att du introducerade denna idé. <3

Duschen för min del nu! Hur spenderar ni er onsdagskväll så här tre dagar före alla hjärtans dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0