tradera och rättegång

Först så vill jag bara be er om att ni kikar på min tradera sida lite då och då. För tillfället ligger det fem böcker uppe, och jag är på gång upp med ca.30 olika klädesplagg.
Behöver hjälp med min ekonomi, behöver bli av med lite böcker och massvis med kläder som jag inte använder. Så bli snygg och smart samtidigt som jag blir rik!

Förde över lite bilder från kameran idag med, varpå jag upptäckte att jag faktiskt tog kort på örngottet och sugrören som jag fick av T när han varit iväg senast. <3 Tack T.



Mycket sött! Örngottet ska få pryda en kudde som sedan ska få pryda soffan eller sängen, har inte bestämt mig än. Först måste jag dock skaffa en kudde i modell större då örngottet är i modell större.

Idag tog jag mig inte iväg till gymet, inte igår heller, och jag känner att det kommer inte att ske nu ikväll. Är inte sugen på att gå bort, det är fruktansvärt olikt mig men jag får väl dra nytta av humöret och ha lite vilodagar då. Imorgon måste jag däremot ta mig iväg, annars kommer mitt humör bli outhärdigt för alla närvarande.
Har pluggat en del, lyssnat på TPB-rättegången (för mer info kika på PewPew) och tagit kort på kläder som ska upp på tradera.

Nu ska jag fixa mig lite mat i magen, sedan ska jag plugga ännu mer samt lägga upp lite kläder på tradera. Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0