torsdagskväll

Som alla redan vet så började min dag, även denna dag denna vecka, med att jag satt med plugget framför mig på bordet, en kopp te i handen och T på andra sidan bordet med TPB-rättegången på. Idag var det väldigt intressant och jag är ledsen för att jag var tvungen att gå när de tog lunch.
Tog mig till Linköping, köpte fyra böcker som jag ska ha till kommande delkurser. Skrev en tenta som gick sådär. Det blir nog en omtenta, men jag är inte helt hundra. Det kan ha gått vägen, men jag är oerhört skeptisk till det.
Väl hemma så var tanken att jag skulle ta mig bort till gymet för att träna, men jag lyckades glömma både kort och hänglås hemma så det slutade med att jag bara solade en stund istället. Men det var skönt det med.

Nu sitter jag och väntar på att T ska komma hem, när han väl gör det så ska vi träna lite yoga i drygt en timme är tanken. Så det blir lite träning ändå.



Imorgon åker jag till Småland och det ska bli skönt faktiskt. Mamma har sagt att det ligger två decimeter snö på marken så jag kommer väl att bli lycklig som ett barn. Vill egentligen ha vår, men jag kan inte hålla emot mitt barnasinne när det gäller snö.
Tanken är att det ska hinnas med två långpromenader med mor och kanske far, lite käk i Kalmar och bowling. Resten av tiden ska jag bara ta det lugnt och varva ner. Läsa Isabel Allende och plugga lite Fysisk aktivitet och hälsa.

Nehe, nu kom T. Så nu blir det yoga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0