tapeter och lögner

Gårdagen bjöd som sagt på en fruktansvärt tråkig föreläsning, efter pannkakorna så tog jag mig till ett överfullt gym och tränade lite lugnt, trodde jag, i 45 minuter.
Tog mig hem till Karin sen, drack te, tittade på TV och bjöds på semla, i form av en enorm tårta. Supergott! Dock vääääldigt mättande. En lugn och trevligt kväll med Karin och House, mycket skönt.

Idag vaknade jag med en sprucken blodåder i benet och har därmed fått ett fint blåmärke. Det för lite ont men är mest irriterande. T övertalade mig om att det inte var bra att träna med det idag, så det blev en vilodag. För en gångs skull så fick jag ge honom rätt, imorgon får det dock bli träning igen, lugn sådan dock.

Idag var det en intressant föreläsning, med en bra föreläsare. Hem och renskriva lite anteckningar. Hyresvärden kom upp och gav oss den glada nyheten att vi får gå ner och välja tapeter och färg till lägenheten, han betalar bara vi gör arbetet själva! Jag svävar på små moln och nu hoppas jag på att jag kan få göra iordning lägeheten så att jag känner mig hemma och trivs i den. Hoppas att T inte stoppar mig bara..
Tänkte gå ner en sväng och kika imorgon, efter att jag tränat med Karin.

Efter en snabb dusch så tog jag mig, tillsammans med Malin för att möta upp Karin och spela lite biljard och därefter ta en fika. Jag unnade mig en god sallad så nu blir det en fattig helg, men det var det helt klart värt. Jag hade väldigt trevligt med två väldigt bra flickor. (Jenny, se till att bli frisk så att du också kan vara med.)

Nu har jag just sett första avsnittet av Lie to me. Jag är fast, serien verkar toppen. Beteendevetare som man är och allt! ;)
Nu ska jag slå in lite kläder som ska skickas iväg och sedan ska jag se Kvällsöppet med Ekdal, handlar om aborterna som kvinnor gjort då de fått reda på att det var "fel kön på barnet".

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gullig som tänker på mig du är <3 :) ska tillfriskna så snabbt det går.



Owh, jag håller på och skriver ett argumenterande tal om kvinnors abort efter att dom fått redan på könsbestämningen.

2009-02-25 @ 22:08:48
Postat av: Tore

Varför skulle jag försöka stoppa dig? :I

2009-02-26 @ 21:31:12
URL: http://pewpew-studios.se
Postat av: linda

haha, du kanske inte gillar mina idéer om rosor och liknande i köket :P

<3

2009-02-26 @ 21:39:29
URL: http://antithesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0