skola

Sitter atm på universitetet, i Key-huset för att vara mer exakt. Kom fram till något mycket bra idag, man kommer åt internet i skolan med hjälp av sin Liu-identitet!
Ska sitta här till klockan 17.15 då min nästa föreläsning börjar. Mumsar tunnbrödsrulle med ost och gurka för tillfället, vattenflaskan håller på att ta slut och jag är fruktansvärt trött.

Efter kvällens föreläsning så ska jag ta mig hem och försöka att förbereda lite yoga, lovade T att försöka lära honom lite ikväll nämligen. Får väl se hur det slutar, jag är ju bara nybörjare själv liksom. Hör ni inget av oss imorgon så ligger vi forfarande med brutna ryggar på golvet. Jag lämnar dörren upplåst så att någon kan komma och rädda oss om så vore fallet.



Imorgon ska jag försöka ta mig bort till Netto och ICA för att införskaffa ingredienser så att jag kan göra Smålandsrulle. Jag kan verkligen inte få nog av dessa underbara rullar och jag har kommit fram till att det är perfekt käk att ha med sig i sin lunchlåda till skolan, de ska ju ätas kalla. Nackdelen är väl kanske att man stinker vitlök resten av dagen, men jag ska ju inte pussa på någon i skolan så vafan.

Nehe, jag sitter väl inte i skolan för att lata mig. Nu ska jag plugga en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0