pedagogiskt

Jag har snott Ts tröja idag, tror till och med att den ursprungligen kommer ifrån hans morfar. Marintröja, blåa och vita ränder. Den är mycket mysig, även att jag känner mig lite som ett fan till Håkan Hellström. Tröjan är enorm och jag känner mig liten och mysig?

Dagens föreläsning behandlade ämnet pedagogik, men det var så att säga inte en pedagogisk föreläsning. Så fruktansvärt tråkig och jag försvann bort i andra tankar hela tiden, för att sedan komma tillbaka till verkligheten flera minuter senare bara för att inse att hon fortfarande pratade om samma sak. Solen sken dock ute så humöret dalade faktiskt inte.
Tog mig hemåt, gick en liten sväng på bokrean och blev några böcker rikare. Mest matböcker dock.
En snabb sväng på ICA och jag bestämde att det skulle bli pannkakor till lunch, vi har nämligen ingen mat hemma och jag orkade inte tänka. Så pannkakor blev det! Gott och nu är magen mätt.



Jag ska ta det lugnt i en timme nu, kanske plugga lite och sedan ska jag bege mig till gymet. Vad kvällen sedan har att bjuda på får jag se, det är i alla fall House vid nio och det kan man ju inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0