lördag





Vid sju sa klockan till mig att det var tid för tvätt. Jag somnade snabbt om men vaknade tjugo minuter senare och masade mig då ner till tvättstugan. Nu som först ligger sista sakerna i torktumlarna, men sen är verkligen allt tvättat. Ts kläder också.
Tack vare att jag vaknade och kom upp så tidigt så har jag idag hunnit läsa igenom en halv litteraturbok, Att lära fysisk aktivitet.

Igår så blev det varken träning eller barnvaktning, jag handlade saker till badrummet, lite kattmat, solade en stund och sedan kom T hem. Vi gick till babyl och tanken var att ta en öl tillsammans. Två sex on the beach, någon öl vid sidan och en halv kanna senare, för min del, så tog vi oss hem, för att ramla direkt i säng och sedan slockna som barn. Mitt konto skriker nog nu, men trevligt hade jag det, så värt var det. <3

Färgkartor har hämtats och jag har hittat två tapeter som jag inte kan släppa nu. Vill sätta igång med allt direkt, men jag får väl hålla mig ett tag till dock. T ansåg att vi skulle tänka lite på det hela, vilka färger vi vill ha var och så vidare. Säkert en smart tanke, men fy vad tråkigt.

Nu ska jag byta om, för när tvätten är klar så ska jag och T gå till gymet. Ska bli skönt att rensa ur kroppen och träna bort pizzan och ölen.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som att ni hade en bra kväll igår!



Tack för fin present föresten, du är för go!<3 kanske kan ses idag (söndag)?

2009-03-01 @ 01:07:10
Postat av: linda

Ja, det var faktiskt trevligt. :)



Det tycker jag! Jag ska träna nu på förmiddagen, men vad sägs om en fika eller ngt i kväll? PUSS

2009-03-01 @ 08:14:26
URL: http://antithesis.blogg.se/
Postat av: Karin

Var det den tapeten du menade? ASBALL, faktiskt, jag är lite förvånad, det var inte alls vad jag trodde du menade. Men ja, jag hejjar på den!

tack för ikväll! <3

2009-03-01 @ 22:17:11
URL: http://frontalkrock.blogg
Postat av: linda

Yes, det var den! Är dock snyggare på riktigt än på liten bild :)

tack själv!

2009-03-02 @ 10:26:17
URL: http://antithesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0