hyra och risker

Morgontankarna idag bestod enbart av att krypa ihop i Ts famn och somna om, föreläsningarna är ju faktiskt frivilliga. Men han vände mig ryggen och fortsatte sova, vilket gjorde att jag tog min trötta kropp och gick in i duschen.
Åt mina smålandsrullar och hade lite diskussionsgrupp med flickorna. Dock så var det mer skratt än diskussion, vi får ta nya tag imorgon igen.

Nu tänkte jag att jag skulle ta mig iväg till gymmet. Egentligen var planerna att jag skulle vara där vid sex, men då sällskapet ställt in så kan jag lika gärna ta mig dit tidigare så att jag kan få kvällen fri. Fri och fri, jag måste plugga då tentan närmar sig med stormsteg. Tyvärr så börjar jag bli nervös redan nu inför den, och det leder till att det jag läser inte vill fastna i huvudet.

Hursom, jag har ytterligare ett tips inför alla hjärtans dag. Om du inte vill sitta själv så kan du nu tydligen hyra Claes, endast för 399kr/timme, exlusive moms.
I övrigt så fortsätter Aftonbladet att skylla all rökning på Madeleine, de kanske borde hitta något vettigare att skriva om? Eller så har de bara inte insett detta faktum tidigare, att tjejer röker. Det kanske är något de valt att blunda för, men slå upp ögonen nu och inse att många småflickor som hänger på skolgården och tjuvröker tycker att de är stencoola. Att de sedan själva väljer att blunda för det farliga med rökning gör bara det hela mycket roligare. Det är i alla fall något Aftonbladet kan tjäna mycket pengar på, att rapportera alla småflickor som dör av rökningen. De borde kanske nästan uppmuntra dem istället? "Madeleine, ut och rök med dig så att vi kan dra in flera miljoner!"

Nehe, vettiga saker var det ja. Träning nu, sedan plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0