gnäll

Idag är det en oerhört stor sol som skiner utanför fönstret, jag dricker te och katterna leker. Det borde vara en mycket bra söndag, men mitt humör säger annat.
Att allt kan vändas upp och ner så fort. Att en dag utan träning och med en massa onyttigheter kan få det att skavas i hela kroppen av rastlöshet och irritation. Idag måste jag verkligen ta mig iväg för att träna riktigt hårt, det får bli löpning i en timme eller ngt. Poweryogan som jag egentligen skulle gå på för avbokas och klaras av hemma istället, om det nu blir något av det alls idag. Hinner nämligen inte med både och om jag ska lyckas plugga så att jag klarar något av tentan.
Böckerna ligger uppslagna framför näsan på mig, jag har renskrivit en hel del och det är verkligen inte mycket kvar nu, men jag har ingen lust eller motivation.

Igår blev sådär, allt var jättetrevligt tills vi satte på en fruktansvärt dålig film. Enligt T får man inte heller prata under filmens gång och man får verkligen inte antyda att man inte gillar filmen. Jag gav upp efter halva skiten, den gjorde mig bara irriterad då den var så överdriven och inte bra i någon ände alls. Jag avskyr filmer i zombie-stuk, vilket T vet om men aldrig vill komma ihåg. Karin gillade i alla fall slutet och början, tur att det fanns någon som uppskattade den i alla fall.



Imorgon är det diskussionsgrupp och sista föreläsningen inför tentan som står på schemat. Tisdagens förmiddag ska sedan ägnas med bästa Karin på IKEA, behöver lite nya (levande/hela) växter och en bänk till köket eller en byrå till sovrummet.

Aja, lite plugg till nu, innan jag ska iväg och träna med Karin.
Får väl försöka med ett positivare inlägg efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0