fröken fräken

Dagen bestod av ett träningspass, sprang några minuter och sedan körde jag lite styrkträning för mina små taniga armar och axlar. Efter en dusch så gick jag sedan bort i solen till biblioteket. Våren börjar kännas i luften, men jag ska väl inte hoppas på allt för mycket, det är ju bara början på februari än.
Två timmars plugg och jag fick en hel del gjort kände jag. Mötte upp Karin för en fika på Skafferiet och Jenny anslöt sig sedan till oss.
Hem och bort till gymet igen, PowerYoga var det som stod på schemat denna gång. Sen så solade jag i några ynka minuter, tanken är att jag ska försöka bli av med mina torra "fläckar" på armarna. Detta ledde till att jag nu är fräkning i hela ansiktet, hoppas att det lägger sig lite över natten. Vill ju inte direkt se ut som Pippi Långstrump.

Nu är det lite mat i magen och sedan lite plugg som gäller innan jag ska krypa till sängs. Hoppas ni har haft en givande tisdag och fått se lite av solens strålar ni också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0