en vecka kvar

Nedräkningen börjar och därmed börjar också stressen att tränga sig på i stora mängder.
Gick upp vid åtta idag, med en hals som inte var av denna värld. Så jag fick därmed strunta i att ta mig till gymmet, har inte lust att bli sjuk nu, när jag måste plugga varje dag i en veckas tid.
Men jag sprang ju bra igår så jag får väl unna mig en vilodag såhär mitt i veckan, tycker verkligen inte om det dock. Det kommer dessutom göra att jag blir på sämre humör under dagen och seg för att jag inte fått igång huvudet.

Hursom, jag har i alla fall lyckats pilla ihop ett CV via avstamp som Karin tipsade om. Ska ta tag i mig själv och uppdatera mitt vanliga (riktiga?) imorgon med. Får väl skicka ut båda två, så får jag se vilket som verkar intressantast, dvs vilket som förhoppningsvis leder till ett sommarjobb.
Nu ska jag ta mig in i duschen och göra mig iordning så att jag kan bege mig till skolan sen. Ska ha diskussionsgrupp efter föreläsningen idag, så jag lär nog inte vara hemma så tidigt. Ikväll, om halsen tillåter, så ska jag se om jag orkar ge mig på ett yogapass i vardagsrummet. Har ju matta och böcker så jag borde verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0