en lugn lördag

Mysig dag idag. Jag kom upp ur sängen vid halv tio, gjorde lite skolarbete och plockade undan sedan gårdagen. Sen halvsov jag på soffan med en fruktansvärd huvudvärk ett tag innan jag kämpade mig in i duschen vid halv två.
En tur på kondomerian och sedan har kvällen bara bjudit på mys. Dricker te och tittar på Rosa Pantern på tv4 just nu, funderar på att läsa ut Inés min själs älskade.
Imorgon blir det hårdträning på morgonen, sedan är det plugg och vid 16.00 är det PowerYoga. Därefter tror jag att jag ska lägga mig i solariet några minuter, bli fräkning och få bort mina torra "fläckar" på armarna.

Nu ska jag återgå till ännu en kopp te och vindruvorna som ligger på fatet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0