Cioccolata

Idag blev det upp tidigt för att ta sig in till Linköping. Mötte upp flickorna och vi tog oss till Cioccolata där vi fikade, pratade strunt och tog oss igenom en del plugg. Känns lite klarare i huvudet nu faktiskt, även att det fortfarande är mycket frågetecken som snurrar.
Därefter blev vi hungriga och det blev gott käk på Steve's coffee med ännu mer prat innan vi begav oss hemåt.
Jag hade ett par mycket trevliga timmar, med mycket skratt, fniss och grubblande. Nu håller vi tummarna för att vi får tummen ur och ser till att göra detta fler gånger, så att det blir en godkänt på tentan.

Nu har jag varit på mitt andra hem i en timme, skönt seg i benen. Ska hoppa in i duschen och sedan bege mig mot vad som kommer att bli mitt tredje, eller fjärde hem, biblioteket. Där kommer jag att bli sittande tills de stänger för att få ännu lite mer plugg ur världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0