vetenskapsteori

Nu droppar det återigen in tusentals med på tok för snygga baggy-jeans i alla affärer. Min plånbok skriker nej, mina första tankar skriker ja. Sedan återkommer jag ner på jorden och inser, det hänger redan tre par i min garderob, som aldrig är användna.
Ska väl bara gå ner tusen kilo först så ska jag använda dem sedan, en tanke som jämt infinner sig när jag köper kläder, men som aldrig sker. Man kanske skulle göra slag i saken någon gång, bara på skoj, för att se om jag använder kläderna då? Tror nästan inte det, så det känns lite onödigt, men ändå lite intressant att testa..



Har läst det som ska läsas, även att jag hoppade över några sidor då Gilje & Grimen har en tendens att förklara en sak i tusen år.
Började på en "karta" för ett tag sedan och det är faktiskt, till min stora förvåning, lite struktur på skiten. Nu har jag dock kört fast, är för trött för att tänka klart och ögonen går i kors.
Så det är nog dags för att ta sig mot sängen och ta nya tag imorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0