avskyvärd söndag

90 minuter på löpbandet, en lång dusch och mat. Inget verkar hjälpa idag.
Kroppen känns fräsh och renad, men något skaver fortfarande i huvudet.
Sopor spelas på hög musik och min tekopp står framför mig på bordet. Jag ska ta tag i lite mer pluggande nu är tanken. Tyvärr så tror jag dock inte att det är felet på mitt dåliga humör. Jag är irriterad och något gnager i min kropp. Jag tror mig veta orsaken, men jag vill inte sätta ord på det. Det blir så verkligt då.

Något som hursom gjorde mig lite gladare vad att Terése tipsade mig om en röd kobrainspirerad telefon. För 599:- så skulle den kunna bli min. Jag får väl sukta ett tag och se om jag bestämmer mig för att köpa den sen, skulle allt gärna vilja ha den.
Tack Terése!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0