alla hjärtans dag

     Grattis på alla hjärtans dag!   



Först måste jag bara beta av gårdagen. Jag tillbringade kvällen tillsammans med tre mycket fina flickor, det blev tacos, fruktsallad med glass, te och en massa massa prat. Sex, sju timmar bara rann iväg och jag hade jättetrevligt hela tiden! Fler sådanna kvällar ser jag fram emot, jag trivs i sällskapet och däremed i klassen.
Tack flickor!

Idag har jag och T varit på myrorna och handlat lite småsaker, som en ny duk till köksbordet och han hittade lite böcker. Sen tog vi en veva förbi ICA och Apoteket innan vi tog oss hem igen, för att städa och raka av av honom håret.
En dusch senare så gick vi bort till Skafferiet för en god fika, kärleksmums är gott i magen. Nu har vi handlat smågodis tills kvällen för hundra kronor!
Jag ska sätta mig och plugga en stund och sedan ska jag fixa en tacopaj. Kvällen lär bestå av tacopaj, film, godis, te och mys vad jag har förstått det som.
En trevlig alla hjärtans dag med andra ord.<3


någon som vill baka cupcakes till mig? (A)


Hoppas ni får en fin lördag i solen som kikar fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0