vilan är över, tack och lov.

Efter nästan en månads vila, pga sjukdom, så har jag nu kommit igång med träningen igen. Mjukstartar dock så igår simmade jag i 45min och idag joggade jag 25min och tränade armar i 45min. Skönt att känna att man får använda kroppen igen, nu slipper jag ha abstinens och vara grinig och jävlig.
Igår var det tvättdags så i fem timmar kämpade jag med tvätten. Mellan varven så gjorde jag lunch till mig och T som kom hem från jobbet för att äta, pluggade och stökade runt.
Idag har jag flyttat in skrivbordet till sovrummet, vi ska börja renovera lilla rummet till helgen tänkte vi så det är tomt där inne nu, nästan i alla fall, det ligger lite bråte på golvet och kattlådorna står kvar. Har lagat mat till mig och T idag med, tränat som sagt och hunnit handla på Ica. Nu finns det återigen en massa frukt i kylen, mums. Släpade med T ut på en halvtimmes promenad i kvällssolen nyss också, riktigt skönt var det.

Funderar på om jag ska kila ner till affären och unna mig en bit choklad, det är ju Lie to me ikväll.
Ska försöka få tag på bilder från påskhelgen också, hade en jättefin helg med både släkt och vänner. Kan uppdatera er på den när jag fått tag i bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0