Vårtävling från TeFrossa



En av mina favoritbloggar har nu en vårtävlig där man kan vinna te, en väldigt vacker tekopp samt ett doftljus, det som bilden över visa.
Självfallet så är det ju TeFrossa, som jag så många gånger innan skrivit och tipsat om, som lottar ut teet. Eller ja, ägaren av butiken som också är den som driver den mysiga bloggen.

Bloggen finner ni här, följ den gärna och bli tipsade om en massa goda teer och annat smått och gått i livet!
Var med och tävla eller gå in på hemsidan för att plocka hem lite nytt till våren. Vad kan egentligen bli bättre än att sitta ute i solen med en god bok och en god kopp te i handen? När vårregnet strilar utanför fönstret kan man istället tända ljusen och njuta av en kopp inomhus.

Själv ska jag gå och göra iordning en kopp Ladie's Night nu.
"Vitt te med inslag av Sencha. Smaksatt med jordgubbe, champagne, mango, lakrits och mirabelle-plommon. Dekorerat med jordgubbsbitar, malva och kamomill."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Linda!



Tack för att du är med i tävlingen och stort lycka till!!



Jag har missat dina trevliga och berömmande inlägg om min butik... skäms. Tackar och bockar i efterhand! Sånt behövs verkligen. Jag är evigt tacksam.



Det kommer in nya teer i butiken nu så jag hoppas att du återkommer igen, du är mycket välkommen! Jag följer din blogg med!



Kram,



Lena

2009-04-17 @ 21:06:01
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0