vårigt



Kanonväder idag! Våren är kanske påväg på riktigt nu?

Åkte till skolan så att jag var där vid två, tanken var att jag skulle plugga en massa, icke. Jag och Johanna hittade en plats i solen vid en husvägg, vindstilla och helt underbart skönt. Där blev vi sittandes i två timmar ungefär, innan vi begav oss in mot centrum för att möta upp Cissi och Josefin. Käkade på Steve´s och sedan hamnade vi i Sveriges sämsta biosalong. Seriöst. Vi fick platser på andra raden och man såg inte skärmen när man tittade rakt fram då den satt så högt upp, nackspärr. Flyttade bak en rad och det gjorde en enorm skillnad.
Vi såg Slumdog Millionaire - kanonbra film! Sorglig, hemsk, rolig och väldigt bra.

Nu ska jag krypa till sängs, har seminarium vid åtta imorgon så jag måste upp innan sex, huga. Hoppas vädret håller i sig imorgon också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0