valborg

Träningen slutade på 1h och 45min idag. Sjukt nöjd!
Värmde upp, joggade, i en kvart och därefter så var det styrketräning för hela slanten som gällde. Imorgon lär jag väl ha träningsvärk of doom men gud så värt.

Har suttit på en filt med Karin och Adam i en timme nu, på kullan utanför huset och myst i solen. Nu är det bara till att vänta in att Karin ska göra sig iordning och komma hit så att man kan börja. Adam har såklart redan tjuvstartat.
Det röstas visst för karuseller och hoppborg ikväll. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, karuseller är guld men dessvärre så äger jag inget guld så jag får väl titta på och drömma istället.

Adam är kattgud för tillfället och jag ska väl vara lite social samt fortsätta dricka cola nu.

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Men tack raring ;)

Bra tränat!

Ha en bra dag!

2009-05-01 @ 16:30:15
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0