fuck you

Jag kämpar som en tok. Det jag läser vill inte stanna i huvudet och tankarna glider hela tiden iväg på annat håll. Jag håller på att somna och för att motarbeta detta så är fönstrerna öppna, jag dricker grönt te och lyssnar på Lily Allen på hög volym. Gillade henne inte från början, men Hannele fick upp mina ögon när vi låg på en filt i Vasaparken förra veckan och njöt av solen, tack snygging.




Anastacia står i mitt knä och skriker efter uppmärksamhet, sötfisen vill inte lyssna när jag säger att jag inte har tid nu.
Hursom så har jag i dag hunnit med att vara i skolan för ett gruppmöte, åka hem och laga mat, städa lägenheten och nu försöker jag som sagt att plugga.

När T kommer hem så är det:
  • Stenhård träning i en timme som gäller, minst. Jag ska hinna med både konditon och styrka.
  • Laga mat och äta.
  • Ta en kvällspromenad
  • Bänka oss framför fyran vid nio. Då dyker ju som bekant House upp i rutan.

Nu ska jag återgå till boken, håll tummarna för mig så att jag inte somnar.

Kommentarer
Postat av: k

Lily Allen är såååå guld! Jag älskar nya plattan, spec who'd have known! <3 imorgon ska vi rida! puss min pärla.

2009-04-28 @ 22:04:36
URL: http://frontalkrock.blogg.se/
Postat av: k

Hepp, min kommentar pubicerades väl inte då. Men Lily Allen är guld, speciellt nya plattan och SPECIELLT who'd have known <3

2009-04-28 @ 22:07:01
URL: http://frontalkrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0