090404

Fredagen började med feber men slutade med fest hemma hos Jenny. Hon blev glad över den enarmade-banditen som hon fick av mig och T. Med tillhörande dricka i, motsvarande en halv sjuttis. Jag hade en helt okej tid men vi drog oss hemåt när alla begav sig ut till Hugos.
Jag var svintrött och lyckades somna i soffan, blev väkt vid halv fem av Stacia som stod och kloade på mig. Begav mig mot sängen och fick kämpa ett tag för att få tillbaka min kudde som T hade i ett stenhårt grepp.



Idag har jag och T haft lunch-picknick i solen och mest bara gjort inget alls. Borde ha pluggat väldigt mycket mer men det lockar inte det minsta när solen strålar utanför. Ska försöka få lite gjort nu iaf. Hursom så är väl omtentor en väldigt bra sak har jag hört.
Det vankas tydligen Robinson med gurka, morötter och dipp här ikväll också. Hoppas att alla flickor kommer så att det åtminstonde finns någon att prata med under tiden. Robinson är nämligen inte det bästa jag vet såattsäga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0