torsdag.

Tog mig upp vid halv åtta idag. Åt frukost och befann mig sedan på gymmet vid nio. Joggade i en halvtimme, höll på att dö de sista minutrarna och det slutade på 4,15km. Jag som brukar klara 5km på mindre än en halvtimme i vanliga fall, vad är det här?!
Känner att jag inte är helt helt frisk än, så det får vara mjuk träning hela veckan, bättre än inget vågar jag påstå med facit i hand. Jag känner mig redan lugnare och mer harmonisk, för att låta lite extra fjantig, och detta efter bra tre dagars träning. Träningen är mitt lyckorus.

Har druckit soppa och slängt i mig några mackor nu, ska snart gå bort till stationen för att ta mig mot Linköping och träffa gruppen i några timmar. Sedan ska jag förhoppningsvis träffa Karin och bara trivas i vårsolen.

I övrigt så är det snart helg igen och än så länge så ser det ut som att jag är ledig imorgon. Eller ledig och ledig, men jag verkar inte behöva ta mig in till skolan i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Gullig du är ;)

2009-04-16 @ 11:37:16
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0