tidsfördriv

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Nej, träffar aldrig personen i fråga.
2. Har du sett din bästa vän gråta?
Antagligen, beror väl på vem man ser som min bästa vän kanske.
3. Vad åt du senast?
Torr macka med ost och gurka, smöret är slut.
4. Har du fått någon komplimang idag?
Nixpix
5. Har du varit med i en rättegång?
Nej
6. Är du polare med grannarna?
Jag har typ sett och hälsat på killen två ggr så polare skulle jag nog inte vilja påstå.
7. Vilka länder har du bott i?
Bara Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår, med Malin till Karin.
9. Har du haft en stalker?
Ja, tyvärr.
10. Minns du dina/din musiklärares namn?
Faktiskt :)
11. Hur bra är din syn?
Ska iväg och testa den om en halvtimme.
12. Var är dina syskon just nu?
Min bror sitter antagligen framför datorn i sitt rum i Mönsterås.
13. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Oj, den innehöll ett bra band, sex och lyxsviter på hotel.
14. Vem ringde dig senast?
Mamma, som vanligt.
15. Vilken tid gick du upp imorse?
Kvart i nio
16. Vad ska du göra i helgen?
Åka hem till föräldrarna samt Ts föräldrar. Kanske ta en utekväll i Kalmar också.
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
En massa om skolan typ. Har jag för mig, orkar inte kolla.
18. Vem är den senaste kändisen du tog på?
haha, inte en aning faktiskt.
19. Vad finns i din bakficka?
luft
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
sov som en stock
21. Vad är det första du gör på morgonen?
Flyttar på Meche som ligger på mig, så att jag kan kliva ur sängen.
22. Vad ska du göra efter det här?
Bege mig till optikern för att kolla om jag behöver läsglasögon. >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0