tävlings dags

Okej, tidiga morgnar i all ära men detta tar ändå priset. Klockan är just nu 04.39 och jag har varit vaken i tjugo minuter. Sitter för tillfället och tvingar i mig en macka och ett glas vatten.
Om en halvtimme så står Karin här nedanför och då ska vi bege oss mot stallet. Där är det bara till att hoppa in i nästa bil och så ska vi vidare till distanstävling, Björkviksritten om jag inte missminner mig helt.
Det här ska bli spännande och guuuuud vad gutt jag ska sova inatt sedan!

Igår hamnade jag i Vasaparken med Karin och Malin efter skolan och efter en pizza med T. Jag var hemma en vända och kom sedan tillbaka för att upptäcka att det var fler folk på filten nu. Trevlig stund i solen och dagen avslutades i folkparken och en liten stund på Wärldens.
Hade väldigt trevligt men jag borde nog egentligen gått och lagt mig vid åtta. Dock så kunde jag ju självklart inte somna innan tolv bara för att jag verkligen behövde det.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, vad spännande! Hur gick det dårå?!

2009-04-26 @ 10:13:36
URL: http://hallonsemla.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0