solskenspromenad



Seminarium 08-10, detta gjorde att jag ställde mig i duschen vid klockan sex imorse. Ingen höjdare, men jag vaknade hursom. Kommer till seminariumet och rösten vill inte, inte alls. Får i mig några halstabletter och sedan kan jag harkla fram lite meningar.
Kom hem tidigt och tänkte gå och lägga mig ett tag, blev inte riktigt så. Städade lägenheten, diskade, tömde kattlådorna och plockade undan. Sedan tvingade jag med T ut på en promenad runt strömmen på en och en halv timme i vårsolen.



Har pluggat tre timmar i kväll i alla fall, imorgon måste jag bli kvar i skolan efter föreläsningen för att plugga, så att jag får lite gjort. Måste också ringa till en optiker då jag misstänker att jag kanske behöver läsglasögon. Får så ont i huvudet av att sitta och läsa och det blir bättre om jag blundar med ena ögat, dum grej.

För tillfället rullar debatt på tvn här. T envisas med att se skiten, jag blir mest bara irriterad på att alla ska prata i mun på varandra och byta åsikter konstant.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0