sjukt gnälligt

Nässprayet ger mig näsblod, huvudet är tungt och varenda led i kroppen gör ont. Jag bara avskyr att vara sjuk.
Försöker att plugga men det går verkligen inte särskillt bra. Får ont i huvudet efter bara några sidor och vill mest bara krypa ner under täcket för att sova och tycka synd om mig själv.
Får se hur jag gör med tentan faktiskt, mår jag såhär på tisdag också så kommer jag avanmäla mig från den. Kommer inte palla med att sitta i flera timmar och försöka komma ihåg saker som jag inte riktigt kan. Omtentan är inte förrän i maj, tills dess ska jag väl ha hunnit bli frisk och läst ut psykologiboken tycker jag.

Eftersom jag fortfarande är sjuk så forstätter träningen att skrika med sin frånvaro, det känns fruktansvärt kasst och jag är rastlös till tusen inombords. Kroppen är mest bara seg och dör lite så fort jag tänker på att springa känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0