regn i sinnet.

Jaha, jag hade tänkt att jag skulle unna mig en morgonpromenad innan jag ska iväg till optikern, men icke. Det regnar som
fan ute och min näsa rinner i ungefär samma takt. Trevligt.
Imorgon åker jag och T hem till Småland över helgen hursom. Gratis mat, hostmediciner och att träffa kompisarna lockar. Mamma betalar resan, annars hade jag inte haft råd alls, alla pengar är nämligen slut redan.

Det ser ut att vankas utgång på lördag, lär dock bli en lugn utgång för min del. Pengarna finns inte där och förkylningen lär väl tyvärr inte ha gått över genom ett mirakel tills dess.
Nehe, om man skulle gå och sola för sin sista tjuga. Har torra fläckar på armarna som jag vill bli av med. Sedan är det dusch och optikern. Nu måste jag nog gosa lite med Stacia som ligger i mitt knä och kurrar samt sätter klorna i låret på mig när jag inte klappar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0