picknick


Det blev picknick i strömsparken idag, i solen och i sällskap av vackra vänner.
Linnea livade upp oss alla och jag älskar att ungen faktiskt skrattar åt mig när jag gör fula miner. Vanligtvis så gråter eller skriker småbarn när de kommer förnära, jag kanske luktar konstigt?
Vi åt minibaguetter, drack saft, spelade kort och lekte med fisungen. T var osocial och läste hela tiden, men det gör inget, jag gillar att han faktiskt följer med ut då och då, även att han kanske hellre sitter hemma och spelar.

 

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Så söt bild! En sån där jorgubbsmössa hade jag också när jag var liten =)

2009-04-07 @ 18:40:39
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0