no ordinary love

Efter solen så pluggade jag i någon timme innan jag följde med Jenny och Karin hem.
Fick kanongod mat i form av Spagetti och köttfärssås, T kom och vi åkte och hyrde film. Åt glass och såg på House innan vi såg film.
Tanken var att vi skulle se Flickaren i källaren. Sämst film, hon bodde inte ens i en källare utan högst upp i huset vafan. Apatisk filmupplevelse beskrev T det hela som, jag kan inte annat än att hålla med. Vi hoppade till slutet och insåg att inte ens slutet var bra.
Det fick bli Juno istället. Har sett filmen en gång innan men den är värd att se flera gånger faktiskt, bra film.

Idag är jag halvdöd, blöder näsblod och hostar lungorna i kroppen. Skulle egentligen lämna ett personligt brev till en firma angående sommarjobb, men hon sa att det gick lika bra att skicka det så det tänker jag allt göra. Är så fruktansvärt irriterad på att jag aldrig blir frisk, jag har inte tränat på en halv månad pga denna jävla förkylning och detta leder till ett humör jag inte ens själv vill veta av. Lättretlig, gnällig, bitter, arg, sur och irriterad på precis allt. Meh! Gör mig frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0