morgonmotion



Klockan sex gick alarmet igång. En mer sömndrucken pojkvän är nog svårt att finna än vad T var då.
Upp kom vi iaf, bytte om och begav oss ut.
Nu har vi joggat i 20min, samt gått 10 (uppvärmning och nedjoggning). Väldigt, väldigt skönt. Dock så håller T gärna ett högre tempo än mig, vilket känns lite skumt då han inte sprungit tidigare iår. Han gör förvisso alltid det och jag får väl tänka på att jag orkar mycket längre än honom. o_O

Dags för en stadig frukost nu innan jag hoppar in i duschen och sedan beger mig bort till skolan. Ska sitta och plugga med Agnes efter handledarmötet idag, måste dock åka hem senast ett. För vid tre är det ridning! :D


Nu rev katterna ner Ts röda lampa som stått i fönstret inne i lilla rummet. Fan då, lägenhetens finaste lampa.

Kommentarer
Postat av: Tore

Jag var inte sömndrucken, jag var fucking skittrött!

2009-04-29 @ 06:59:43
URL: http://pewpew-studios.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0