Kalle Baah och Jonas

Jag fortsätter att lyssna på reggae när T inte är hemma. Kalle Baah kommer genom högtalarna just nu. De kommer även att stå på scen den 9e maj då det är dags för Bob Marlyes minneskonsert i Skärblacka.
Jag, Karin och Jenny håller tummarna för att det är varmt och strålande sol mellan 13-20, så att vi kan sitta och njuta i gräset. Allt är gratis och utomhus så håll tummarna ni med, och dyk upp om ni har lust.

Jag råder er hursom till att lyssna på den andra videon men kolla på den första, passar på att göra Jonas lite mer känd än vad han redan är. Youtube visst, visst. Men vad är det jämfört med att få äran att bli placerad på min blogg?! Hallå!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0